kalorie i frugt

Du læser en tråd i debat > kost

#1
kalorie i frugt
Når jeg skal veje min frugt, skal skrælden så regnes med?
Jeg har samme problem med fx dåse ananas. På dåsen står det samlede kalorie indhold, men jeg drikker ikke saften.
18 år13. januar 2006 kl. 17:07
#2
re: kalorie i frugt
Hvis det fx er banan du tænker på, så ville jeg ikke mere at skrælden med - da man ikke spiser den, må man jo gå ud fra at den ikke er med når man aflæser kalorietabeller.

Hvis du bruger madital når du udregner dine kcal er det så ikke bare at veje hvad sådan en skive ananas vejer og så vælger "ananas, konserves"?
Det er i hvert fald det jeg gør - og en skive vejer ca 60 g ;)
18 år24. januar 2006 kl. 09:52


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });