Hvad er bedst

Du læser en tråd i debat > kost

#1
Hvad er bedst
Jeg er kommet i tvivl om hvad der er bedst min morgenmad består af. Er det skummetmælk eller Cheasy A38? Jeg får normalt 400g A38 men er kommet i tvivl om det er bedre at jeg får 400g skummetmælk. Grunden til min tvivl er at ved 400g A38 ser det sådan ud energi 135kcal, protein 70kcal, fedt 4kcal og kulhydrat 62kcal. Ved skummetmælk er det energi 138, protein 138kcal, fedt 4kcal og 78kulhydrat 78. Hvilke tal er så de bedste?
18 år20. november 2005 kl. 09:43
#2
re: Hvad er bedst
Med så små forskelle er det smagen du kan vælge efter.
Variation er også et kodeord. Lidt frugt i A38 så får du farver og lidt mere OK mad
Med venlig hilsen
18 år20. november 2005 kl. 21:09


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });