Svær aftensmad

Du læser en tråd i debat > kost

#1
Svær aftensmad
Hej alle sammen!
Jeg vil bare lige hører om i også sys at det er svært med den aftensmad? Altså når man skal taste den ind, man er jo faktisk nød til at skrive alle sine opskrifter ind, der er bare det, at jeg laver mad på slum... fedtfattigt men på slum.
Hvis nogen har et godt råd er det meget velkomment.. ;O)
Go vind fremover til alle..
18 år6. juli 2005 kl. 11:15
#2
re: Svær aftensmad
Hej Sauer
Jeg forstår god dit dilemma, men hvis du blot en uge - prøver at veje/måle dine opskrifter så finder du meget hurtigt nogle nøgletal for dine ingredienser.
Jeg lærte det selv i en periode hvor jeg prøvede at være på de danske vægtkonsulenter, der skal man nemlig veje alting.
Så prøv bare en kort periode, du forbavses over hvor hurtigt du finder det.

God fornøjelse
Helle
18 år6. juli 2005 kl. 11:40


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });