Ny her.

Du læser en tråd i debat > kost

#1
Ny her.
Hej.
Jeg hedder gitte, har tabt 17 kg. mangler nu 3 kg. Ville lige hilse på, slal lige finde ud af det.
19 år16. april 2005 kl. 09:25
#2
Flot Gitte
Jeg er også ny her, men i modsætning til dig, har jeg en del flere kilo at skulle af med. Tabte 10 kilo for ca 2 år siden, og har ikke taget dem på igen. Kom ind i en depression, og nu er jeg klar igen, til at smide de 22 kg jeg mangler....
19 år18. april 2005 kl. 20:51
#3
re: Ny her.
Hej, er også ny her og skal tabe 28 kg, skal vi holde hinanden lidt i ørene ? Jeg vejer 99,8 og vil gerne ned på 72 kilo til nytår.
Hilsen wanning
19 år20. april 2005 kl. 14:35
#4
Holde i ørene...
Den er jeg bare helt med på... Vejer selv ca. 97 kg.... Vil ikke veje mig før mandag igen, og det bliver så min faste vejedag :-). Jeg bliver 40 år den 23 oktober, og mit første mål er, at have tabt mig mindst 10 kg inden den tid... Så vil gerne sparkes og sparker oz gerne igen...

Knuzz lotte
19 år22. april 2005 kl. 13:31


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });