Tørret artiskok som kosttilskud

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
Tørret artiskok som kosttilskud
Tørret artiskok som kosttilskud sælges til heste. Anprises som både forebyggelse af fedtdepoter og som et virksomt middel til at mindske eksisterende fedtdepoter.
Det ser ud til at virke for min hest!
Græsset har jo piblet frem flere uger efterhånden!
Indtil nu er ikke de fedtdepoter min hest plejer at have på sidebenene dukket op!
YAY!
Så nu er jeg også selv gået igang med at afprøve tørret artiskok!
Produktet ligner lommeuld/nullermænd.
Spiser normalt en lille klat Cultura med HUSK om morgenen.
I dag kom jeg en lille tot ( under 1 g) i skålen.
Det smager bittert - lidt som grape. Faktisk meget lækker eftersmag!
Og var nemt nok at spise!

Så nu er jeg spændt hvorvidt jeg tror jeg kan mærke effekt! Efter 6 uger.
Billigt bliver det i hvert fald!
Og masser af fibre!
3 år10. maj 2020 kl. 09:35
#2
Hvordan har du det?
3 år21. juni 2020 kl. 17:56


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });