SUPPEKUREN

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
SUPPEKUREN
Hej
Jeg får lidt lyst til at blande mig i debatten og de mange gode råd.
For et par år siden kunne jeg konstatere at jeg langsomt over de seneste 10 år havde øget min vægt med ca. 8 kg. Svingende lidt op og ned, især omkring jul.
Jeg havde prøvet Madital, og fandt også at det gav mig en øget fornemmelse af hvad og hvor meget jeg skulle indtage, men min vægt lagde sig alligevel på et leje som var lidt højere end mit ønske.
Så læste jeg om suppekuren i et Femina, og gik igang med denne metode.
Det var ret let at lave en stor portion til flere dage, det smagte godt, og der var hurtigt god effekt.
Der kom naturligvis også her en del op og ned på vægten, når der opstod situationer hvor jeg blev hindret, men vægten faldt alligevel langsomt videre ned.
Jeg vil sige at jeg har modereret kuren selv, således at jeg om morgenen spiser Skyr/youghurt med en pære og hjemmelavet musli. Suppen. arieres også en smule idet der indgår Tøm grøntsagsskuffen, og jeg blender mere eller mindre efter lyst. Forskellige smagsstoffer kan tilsættes og iblandt tilføres lidt fisk, og iblandt et glas vin til aften Tv. Altså når man kan se at vægten falder jævnt, så kan man bruge sin viden fra Madital til at gøre kuren lettere.
En mere energisk person, kunne sikkert også indføre suppen i Madital, men for mig har det være besværligt, da jeg hele tiden laver den lidt varieret.
Jeg tabte sidste år ca 7 kg på denne måde og nåede min idealvægt. Jul og 1. kvartals mange fødselsdage medførte 3 kg op, som jeg nu er ved at ha fået has på.

BLOT TIL INSPIRATION. GOD FORNØJELSE.

Brita
5 år17. april 2019 kl. 08:22


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });