et-klik-kostplaner

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
et-klik-kostplaner
Hej alle

Er ny i dette forum så håber på lidt vejledning. Kan ikke rigtigt få det der et-klik-kostplaner til at virke ?

Kan det virkelig være rigtigt at man ikke kan få en kostplan ud som kan bruges dagen efter? Forstået på den måde at den spørger mig om jeg vil slette det der er tastet ind for den pågældende dag. Det er lidt usmart for så ved jeg jo ikke hvad jeg evt. skal have handlet ind for at følge kostplanen hvis jeg først kan få den på dagen ??
Håber nogen kan hjælpe mig :-) på forhånd tak

Ramz
7 år22. april 2016 kl. 08:48
#2
Jeg tror det virker hvis du først skifter dato, og så klikker kostplan.
Datoen kan skrues frem på de to >> til højre for datoen.
7 år22. april 2016 kl. 23:16


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });