Lidt hjælp til en ny?:)

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
Lidt hjælp til en ny?:)
Hej. jeg har lige oprettet profil- der er dog nogle ting jeg ikke helt forstår.. jeg kan se der står jeg må få 1700 kalorier , kan så ikke se om det er hvis jeg vil tabe mig el det er for at vedligholde.. og så står der jeg har forbrændt 2500?? og at det er er sat af madital, men jeg har ingen motion indtastet? er der nogle der ved de ting.. på forhånd tak:)
8 år19. november 2015 kl. 13:01
#2
Under Min krop - vægt - mål : skriver du hvad du vil veje hvornår. Så regner programmet ud hvor mange kalorier du må få om dagen, for at nå det mål.

Jeg kan ikke huske hvad man skal indtaste for at oprette en profil, men jeg gætter på at du er blevet spurgt om noget i den retning.

Madital regner som standard med at dit aktivitetsniveau er 1,5 - hvis man ikke ændrer det selv. Se under Min profil - indstillinger - motion og skridt. Det styrer hvor mange kalorier du kan forbrænde på en dag.

Jeg sidder på min flade - hvis jeg ikke gør noget aktivt selv - så jeg "har skruet ned" til 1,3, stillesiddende. Og så taster jeg ind når jeg bevæger mig. Det er den besværlige måde :)

Hjalp det? Ellers skriv igen :) Det er lidt uoverskueligt i begyndelsen.

Og ps: under Min profil - guide : finder du hjælp til at komme i gang.
8 år19. november 2015 kl. 13:37
#3
tusind tak!! det hjalp meget - tak skal du ha:)
8 år19. november 2015 kl. 14:45
#4
Lige et psps:

Velkommen. Du er det helt rigtige sted. Vi er alle i samme båd. Og det kan være en vældig øjenåbner at se tal på hvad der går ind og ud :-)

Vi er en del, der skriver dagbog om løst og fast under "Personlige dagbøger" - det ku du også gøre, hvis du gerne vil være med i at dele glæder og sorger, og få kommentarer til det du skriver.

Der er også en "vejeklub" under "Vægttab 10+". Hver torsdag morgen er der oprettet en ny tråd, der hedder "Ugens taber uge ## - vejning". Der er du også velkommen. Hvis du har vejet 10 kg for meget :-) Resultatet beregnes i weekenden.
8 år19. november 2015 kl. 16:08


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });