Et fif: Shirataki nudler - erstatning for pasta/nudler

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
Et fif: Shirataki nudler - erstatning for pasta/nudler
Hejsa :-)

Nu syntes jeg ikke lige jeg kunne finde nogle emner ang. shirataki nudler herinde (har prøvet søgefunktionen), men vil da lige komme med en anbefaling :-)

Hvis man som jeg - EEEELSKER pasta/nudler så kan det være en kamp i sig selv, at holde sig væk fra dette. Specielt hvis man (som jeg) ikke bare kan nøjes med en lille portion af det. Ifb min LCHF rejse stødte jeg på disse fantastiske nudler! De stinker afskyeligt når de kommer ud af posen, men fornemmelsen er bare top nice når man sidder der med sin kødsovs og har disse lange nudellignende tingester, som kom kan rulles på gaflen :)
De smager ikke af en disse, men for mig er det et super alternativ og føler mig ikke "snydt" når manden sidder og guffer spaghetti i sig. Og det bedste af det hele - de MÆTTER og indeholder nærmest ingen kulhydrater ( yay ingen oppustet mave) eller kalorier (kan det være bedre når man er kalorietæller?!).

Nå men det var bare lige et lille fif fra mig - en "gammel" madital.dk bruger som endnu en gang er vendt tilbage :)
8 år28. april 2015 kl. 20:03
#2
Jeg prøvede dem sidste uge, men vil hellere have hvidkål, som jeg plejer at bruge under min pastasovs. Jeg kunne ikke lide konsistensen - og stanken blev hængene i næsen. Og de er jo smadderdyre!
Men prøv dem - smag og behag er jo forskelligt.

med24.dk
8 år28. april 2015 kl. 22:28
#3
Jeg har også prøvet med diverse grøntsagserstatninger, men syntes aldrig det helt har været det samme. Det er disse nudler selvfølgelig heller ikke - men har åbenbart alligevel overbevist min hjerne til det er godt nok :-p
Godt at hvidkål virker for dig...for ja de er godt nok dyre.
8 år29. april 2015 kl. 06:29


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });