aktivitet

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
aktivitet
jeg er så meget i tvivl hvor jeg skal sætte mit aktivitet pr dag
jeg har igennem de sidste år siddet hjemme 24/7 men har nu fået en praktikpladsï en butik
jeg går til og fra tog ca 1 km hver vej.¨
jeg står op i butikken og går vi har 8 trappetrin til kældren som jeg render op af nogle gange om dagen da lager er der.
men arbejder kun 5 timer om dagen og når jeg kommer hjem rør jeg mig overhoved ikke og heller ikke før jeg arbejder da jeg ikke overskuer det... hvad vil i sætte mit aktivitet til ?
9 år29. september 2014 kl. 20:37
#2
Hellere for lavt end for højt, så jeg ville ikke pille på den. Jo mindre programmet mener du rører dig, jo færre kcal må du spise. Nu er jeg overvægtig, så jeg har kcal nok at "lege" med. Hvis du bare skal tabe 5 kg, er det måske mere hensigtsmæssigt at sætte aktiviteten mere præcist. Men det er op til dig.
9 år23. oktober 2014 kl. 10:39


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });