Moves - skridttæller-app'en over dem alle!

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
Moves - skridttæller-app'en over dem alle!
Hej alle ;)

Jeg vil blot sige, at jeg har fundet app'en Moves (både iOS og Android!) og den er SÅ fantastisk!

Udover at den tæller dine skridt, kan den vise hvor du går henne, hvor mange minutter du har gået, hvor mange kilometer OG hvor mange kalorier du har forbrændt ved at gøre det!

Den gemmer ALLE data og kan kobles sammen med andre motions-app's!

For mig er det stor motivation, at se om jeg ikke kan gå LIDT længere end jeg gjorde dagen før.
Jeg kan også regne gennemsnit ud og dermed få et bedre overblik, som kan hjælpe mig herinde.

OG OG OG! Den er gratis!

10 år14. januar 2014 kl. 20:44
#2
Sejt, jeg bruger Accupedo. Måske jeg skal overveje at skifte, hvis Moves kan samarbejde med Runkeeper?
10 år14. januar 2014 kl. 21:00
#3
Det mener jeg den kan ;)
10 år15. januar 2014 kl. 11:13


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });