Spise på restaurant

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
Spise på restaurant
Hvordan indtaster i når i har været på restaurant og spise?

11 år17. juni 2012 kl. 20:19
#2
re: Spise på restaurant
Så sjusser jeg mig frem hvad angår vægt og indhold og taster det ind, som jeg tror at jeg har fået at spise.

Jeg indprenter mig det så godt som muligt på restauranten, men meget velvidende at det er sjusseri og at der er risiko for at have fået meget mere end jeg troede.

Som regel taster jeg mere ind end jeg umiddelbart tror at det er...for at forebygge at jeg taster for lidt ind... Men helt præcist bliver det jo aldrig rigtig ;-)
11 år17. juni 2012 kl. 21:45
#3
re: Spise på restaurant
det er også det jeg har tænkt mig, men det er bare ikke så godt, især ike fordi jeg skal ud to dage, men den ene er sushi, og det feder jo ikke alverden.
11 år17. juni 2012 kl. 22:03
#4
RE: spise på restaurant
Nej men nu skal man ikke undervurdere hvor mange kalorier, som der er i ris - eller i fed fisk!

Hvis du skal spise på restaurant så træf nogle gode valg.

På en sushirestaurant, så vælg sashimi (uden ris), lidt færre stykker end du har lyst til, samt vælg maki, som ikke er fyldt med cremecheese eller mayo etc.

På en alm. restaurant, så bed om ekstra salat i stedet for kartofler, bed om sauce og dressinger ved siden af, så du kun dypper gaflen og ikke hælder det ud over. Undgå desserten :)
9 år5. juli 2014 kl. 09:22
#5
spise på restaurant.
Det var et rigtig godt råd! Den vil jeg bruge næste gang, at jeg skal ud og spise.
9 år24. oktober 2014 kl. 12:46


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });