Vand i fødder og ben

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
Vand i fødder og ben
Hej!

Jeg lider rigtig meget af vand i fødderne og skinnebenene efter min graviditet for 5 år siden. Det forekommer når jeg har siddet stille i mere end 3-6 timer og værst om sommeren hvor det nærmest er kronisk(dvs. at det ikke forsvinder igen om natten). Jeg kan ikke have fodtøj på eller gå fordi det smerter meget - skal lige siges at jeg har været til lægen som pga. min alder ikke kunne give midler herfor.

Er der nogen af Jer der har gode råd mod disse ødemer? Jeg er klar over venepumpeøvelser og motion hjælper på det, men tænker om der er noget bestemt kost der kan hjælpe på det udover at drikke nok vand selvfølgeligt?

Jeg er ved allerede så tidligt på sommeren at være desperat :(
11 år23. maj 2012 kl. 21:31
#2
re: Vand i fødder og ben
Måske denne side kan bruges?
Der er i hvert fald et par forslag til, hvad du evt. kan ændre eller prøve...

radiodoktoren.dk
11 år24. maj 2012 kl. 01:59
#3
re: Vand i fødder og ben
har også hævede ben nu det er varmt. Kan ikke passe mine sko. Hybente hjælper altid.
11 år26. maj 2012 kl. 17:55
#4
re: Vand i fødder og ben
tilskud med silicia har hjulpet mig

æblecicer har også haft en virkning
11 år26. maj 2012 kl. 18:38
#5
re: re: Vand i fødder og ben
ups æblecider eddike
11 år26. maj 2012 kl. 18:38
#6
re: Vand i fødder og ben
Tak for Jeres råd!

Jeg vil prøve at bevæge mig noget mere (er pt. i gang med skrifrtil eksamen men det slutter om halvanden uge).

Så må jeg prøve hyben the - hvor køber du det henne? Silica hjælper også til hår og negle, ikk? Æblecidereedike - fortyndes det og hvor meget om dagen?

:)

11 år26. maj 2012 kl. 19:44


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });