Bedre hud og hår

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
Bedre hud og hår
Hej alle.

Jeg er begyndt at spise ølgær piller. De er ren natur produkt og kan købes i matas. De er ganske billige og man får rigtig mange pr pakke.

Efter jeg er begyndt at spise dem er min hud begyndt at blive betydelig bedre og mit hår vokser vildt meget. Så hvis der er nogen der ønsker lidt ekstra effekt på dette punkt er det klart at anbefalde :)
12 år26. april 2012 kl. 20:14
#2
re: Bedre hud og hår
Det lyder interessant. Hvor har du hørt om dem henne??? og kan du huske hvad de koster?
12 år26. april 2012 kl. 20:41
#3
re: Bedre hud og hår
Det et nemlig rigtigt, Ølgær hjælper på hud, hår og negle, fordi det indeholder en lang række B-vitaminer. Jeg bruger dem selv og købte en bøtte med 500 piller i igår og gav kun; 69,95,-
Som frisører anbefaler vi ofte Silica, men dette er meget dyre og har nøjagtig samme effekt som ølgær, så det er et rigtigt godt råd...

Mvh. en tidligere frisør!
11 år13. juni 2012 kl. 12:26
#4
re: Bedre hud og hår
Man skal bare lige være opmærksom på, at skulle man have problemer med svamp, så er ølgær ikke så godt for en, men kan forværre situationen....
11 år19. juni 2012 kl. 11:10


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });