masser af info om fedme

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
masser af info om fedme
videnskab.dk kan man finde maser af info om overvægt, fedme mv
f.eks denne artikel

videnskab.dk

altid godt at holde sig orienteret!
12 år10. januar 2012 kl. 09:00
#2
re: masser af info om fedme
Intentionen lyder god nok, men har altså svært ved at se fornuften når jeg nu ser deres side med opskrifter, som ligner noget fra spise med price..?
idegryden.dk Forstår ikke, hvordan den kan ligge på forsiden af deres såkaldte sunde side ?
12 år10. januar 2012 kl. 20:27
#3
re: masser af info om fedme
Hej Benni - hvad har idegryden med videnskab.dk at gøre??? Nu bliver jeg MEGET forvirret??
Hvordan er du kommet til idegrydens hjemmeside fra videnskab.dk??
12 år12. maj 2012 kl. 21:12
#4
re: masser af info om fedme
Der er et link til idegryden i artiklen, så det er nok derfor Benni er havnet der.
12 år14. maj 2012 kl. 09:17
#5
re: masser af info om fedme
Tak Annja - det havde jeg ikke set!
Nok fordi min pc er så langsom når jeg skal følge link - at jeg for det meste OPGIVER!

Nu tog jeg mig selv sammen og tjekkede linket - GYYYS! Kan godt forstå Bennis reaktion!

idegryden har en masse gode forslag til hvordan man kan sikre sig overvægt!!
Generelt kommer der hele tiden masser af interesant info i videnskabs.dk s gratis nyhedsmail.

Om dette og hint - herunder om kost, slanke info mv

Kan anbefales!
12 år14. maj 2012 kl. 11:16
#6
re: masser af info om fedme
jamen hvor blev Benni af?
12 år14. maj 2012 kl. 15:42


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });