kan jeg se nogen steder hvor mange kalorier

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
kan jeg se nogen steder hvor mange kalorier
an jeg se nogen steder hvor mange kalorier man må indtage dagligt hvis man skal tabe x antal kg og hvor mange man har tilbage
12 år9. januar 2012 kl. 08:39
#2
re: kan jeg se nogen steder hvor mange kalorier
Ja det kan du, når du har tastet dagens første måltid ind og klikket på gem, så kommer siden op, hvor du kan se det -
men først skal du lige sætte dig et mål og taste det ind, for det er ud fra din nuværende vægt og dine mål, at programmet regner det ud - start feks. med minus 3 kg på en mdr.- når du så har opnået det, så taster du et nyt mål ind osv. - held og lykke med det :O))
12 år9. januar 2012 kl. 09:17
#3
re: kan jeg se nogen steder hvor mange kalorier
tusin tak :)
12 år10. januar 2012 kl. 10:27


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });