Grøn te og cedemigen

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
Grøn te og cedemigen
Hej derude.

Jeg har læst mig frem til at grøn te og cedemigen skulle fremme forbrændingen i kroppen, sådan at man forbrænder hele dagen igennem.. Er der nogen der har erfaring med det? Jeg er selv lige startet på cedemigen og grøn te ekstrakt (den fra artigreen mener jeg mærket hedder.) Ved ikk om jeg kan sige det virker endnu. Da der skal gå noget tid før det virker. Vist nok 2 måneder?! Men er da nysgerrig om i har prøvet det?
12 år3. oktober 2011 kl. 20:57
#2
re: Grøn te og cedemigen
jka men bryder mig ikke om smagen...så derofr ikke en mulighed for mig...
12 år10. oktober 2011 kl. 13:05
#3
re: Grøn te og cedemigen
En undersøgelse har vist at tilskud af grøn te fik stofskiftet til at stige med 45 kcal, så det er jo ikke alverden. Det skal yderligere understreges at der kun er effekt, når du indtager større mængder koffein end du er vant til...
Jeg prøvede engang noget naturmedicin, der skulle fremme et vægttab. Bag på æsken stod der så, at pillerne skulle kombineres med sund livsstil, masser af vand og motion... Så spørger jeg altså mig selv, om det ikke nærmere er den sunde livsstil og motionen, der er skyld i et evt vægttab, og ikke pillerne :o)
Held og lykke med det.
12 år10. oktober 2011 kl. 13:21
#4
re: Grøn te og cedemigen
Jeg bryder mig ikk om kaffe og te. Så det er en udfordring at få det ned.
Og ved jeg ikk drikker koffein normalt til daglig. Så er indtaget jo meget i forhold til hva jeg er vant til.
Gir det en chance. Jeg vil virkelig gerne af med det sidste. Så føler lidt at alle råd gælder.
12 år10. oktober 2011 kl. 13:47


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });