Chipstrang?

Du læser en tråd i debat > gode råd


#1
Chipstrang?
Hvis man bliver hundesulten efter chips, så spiser jeg saltstænger eller knækbrød fra Wasa - delicate thin crisp med rosmary og salt. Mindre fedt!
12 år20. august 2011 kl. 17:40
#2
re: Chipstrang?
Hvis jeg har lyst til chips, tager jeg en spiseskefuld salt i munden, gurgler lidt rundt og spytter ud igen. Derefter er chips(eller andet med salt) nok det sidste jeg har lyst til...
12 år27. august 2011 kl. 17:38
#3
re: Chipstrang?
Uha Damaged, det var da en voldsom måde at slippe sin trang synes jeg! Men hver vores "teknik" selvfølgelig :-)

Hvis min chipstrang bare ikke vil slippe mig går jeg simpelthen ned og køber en pose chips, kort og godt :-) I Super Best har de nogle små poser med 55 gram i. Sådan en synes jeg altså godt jeg kan tillade mig at spise med god samvittighed engang imellem.

Tror det er farligt at helt nægte sig alt det gode vi nu engang så godt kan lide. Men knækbrød er et rigtig godt alternativ, jeg bruger det også tit som snack.
12 år27. august 2011 kl. 19:00
#4
re: Chipstrang?
lidt cornflaks kunne vel bruges....men det afhænger af hvad man har været vant til....
12 år28. august 2011 kl. 11:55
#5
re: Chipstrang?
flyt ud på landet så kan jo vurdere om det er så vigtigt med chips og slik at man vil køre langt efter det
12 år28. august 2011 kl. 12:08
#6
re: Chipstrang?
Mona's kommentar fik mig til at grine. Og huske tilbage på forrige vinter, med sne op til knæene og is skjult nedenunder, med hund i snor i den ene arm og en mulepose i den anden hånd. Jeg skulle altså bare have chips, også selvom det betød jeg skulle gå tre km hver vej med fare for liv og lemmer.
Jeg er en stor tilhænger af chips, men jeg har også nået det punkt at jeg faktisk ikke længere bryder mig så meget om de gængse smagsvariationer. Det gør at jeg bedre kan overtale mig selv til at hjemmelavede popcorn er bedre end en pose chips. Her er det grydens størrelse der afgører mængden af popcorn.
12 år28. august 2011 kl. 21:11
#7
re: Chipstrang?
Hvis man er med på at gå seks km i sne til knæene, kan det også næsten betale sig kaloriemæssigt med en pose chips ;)
12 år28. august 2011 kl. 21:26
#8
re: Chipstrang?
haha godt at grine her......
12 år28. august 2011 kl. 21:37
#9
re: Chipstrang?
Hehe, det er totalt rigtigt dog!
Jeg har aldrig haft soed tand, men jeg ELSKER chips.
Men er flyttet til udlandet og det hjaelper faktisk at der ikke er en kiosk rundt om hvert et hjoerne og 1 mio chips i supermarkedet. Det er ogsaa vanen der betyder noget, det var saa let for mig foer bare at gaa ned efter chips som altid! Savner dem meget sjaeldent faktisk.
12 år29. august 2011 kl. 11:26
#10
re: Chipstrang?
Jeg kan næsten med lukkede øjne tro på at dette er chips med cremefraiche dip:

Agurker/gulerodsstave
Holiday dip lavet på 0,5% youghurt

Mums
12 år25. oktober 2011 kl. 22:00



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });