Kalorieindtag

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
Kalorieindtag
Hej kære folk på madital..

Er der nogen af jer der kan hjælpe min kæreste og jeg med at finde ud af hvilket kalorieindtag vi skal have hver især for at få et moderat vægttab samtidigt med at vi hver anden dag er i fitnesscentret og giver den gas, jeg ønsker at tabe mig 10 kg, og min kæreste ønsker at tabe sig nogle kg til at komme ned i tøjet igen. Jeg vejer pt, om morgenen efter toiletbesøg, og uden morgenmaden er spist ca 102,5-103 kg, og er 179 cm høj. Min kæreste er 177 cm høj, og vejer 69,5 kg.

Hilsen os to. :)
12 år4. august 2011 kl. 16:28
#2
re: Kalorieindtag
Prøv at oprette hver jeres profil herinde, indtast jeres tal og gå så ind under mad (-> indtast mad), indtast noget vand. Derefter kan I gå ind under info -> Oversigt og se på, hvad I skal bruge.. Hvis I så indtaster et mål (profil -> mål), kan I udregne hvor meget underskud i skal have om dagen :)
12 år4. august 2011 kl. 16:39
#3
re: Kalorieindtag
Tusind tak skal du have. :)
12 år4. august 2011 kl. 16:42


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });