Brug for motivation til træning? video klips

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
Brug for motivation til træning? video klips
Når jeg mangler lidt motivation kan jeg godt finde på at finde de her klip frem :) det plejer at hjælpe ;) Håber de også virker for jer andre der ude, ellers giver de i hvert fald lidt at tænke på :)

youtube.com

youtube.com

youtube.com

youtube.com

Hvis i har nogen må i meget gerne dele dem :)

-Jonas
12 år12. juli 2011 kl. 00:21
#2
re: Brug for motivation til træning? video klips
Normalt er jeg jeg ikke typen der kan overføre andre "overmenesker" til mig selv.
Men følgende klip er beviset på at man ikke skal opgive noget på forhånd.
Tyskeren (hvid trøje, store! lår) er markant langsommere end den anden og har ikke en snebolds chance i Helvede for at vinde. Men så trækker han en kanin op af hatten.
youtube.com

(normalt ligger man og lurer på hinanden og kører kun hurtigt de sidste 300 meter som her)
youtube.com
12 år12. juli 2011 kl. 13:15
#3
re: Brug for motivation til træning? video klips
rimelig fedt lavet! det er vist det man kan kalde at angribe tidligt :P
12 år12. juli 2011 kl. 19:39
#4
re: Brug for motivation til træning? video klips
Tak for det klip, jeg skreg af grin :-)
Kender det ;-)
Positiv dag = Tung opstart, meeeen så gir vi den gas ... ;-D
12 år14. september 2011 kl. 08:48


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });