Ny her - hvordan kom....

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
Ny her - hvordan kom....
...I igang og hvordan er det gået?
Mangler lidt inspiration og motivation! Nogem der kan hjælpe? :O)
17 år8. oktober 2006 kl. 17:55
#2
re: Ny her - hvordan kom....
Vi er her, så det er bare med at springe ud i det... Sæt dig selv nogle rimelige mål, og hop evt. med på onsdagsvejning, så kan vi holde øje og hjælpe hinanden.

Hilsen Anja
17 år8. oktober 2006 kl. 22:05
#3
re: Ny her - hvordan kom....
Jeg tæller kalorier. Det er måske lidt besværligt i starten, for jeg vejer al min mad, (efterhånden for man en ide om hvad de forskellige ting vejer) . Der kan godt gå sport i det, især at finde frem til at få smileys i alle kategorier i oversigten. Jeg tabte 12 kg i 2005, men her i 06 går det lidt trægt, jeg bevarer mest min vægt.
17 år9. oktober 2006 kl. 10:57
#4
re: Ny her - hvordan kom....
Start med at sætte dig et delmål. Fx 2 kg på en måned, evt mere hvis du har mere at tabe af :o)
Sørg for at få rørt dig i hvert fald en time hver dag. Det kan være alt fra rask gåtur, svømmehal, cykling osv.
Køb dig en skridttæller (koster ca 50 kr) og sæt dig et mål for hvor meget du skal gå hver dag.
OG få spist 600 g frugt og grønt hver dag. Start med det, og når det så er indarbejdet kan du gå videre :)
Held og Lykke og velkommen til!
17 år17. oktober 2006 kl. 16:21


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });