spiseriet om natten

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
spiseriet om natten
ja trængen er ligeså stærk som hvis jeg skal have en cigaret jeg skal bare have noget
17 år15. september 2006 kl. 12:00
#2
re: spiseriet om natten
Hvordan er det gået med at prøve at spise sundere om natten?

Hvis det ikke går så godt, kan det være du skulle tage hul på noget mere motion i stedet. Så du kan få reguleret dit blodsukker og få lidt flere kræfter.

Måske vil det være rart med en gåtur efter aftensmaden eller måske er det vigtigste at komme op og ud af fjerene om morgenen for at få rørt sig i løbet af dagen.

Hilsen Asta Elise
17 år17. september 2006 kl. 15:30
#3
re: spiseriet om natten
Har selv haft samme problem, så jeg kende i højeste grad trangen!!! Det jeg har gjort er at spise hver 2-3 time om dagen også selv om jeg ikke er sulten, det regulerer nemlig også ens blodsukker så man ikke får disse "cravings". Plejer selv at gå i seng omkring kl. 23 og så spiser jeg et eller to stykker frugt og grønt ved 20-21 tiden. Det har virket for mig så kan kun anbefale det :) Men held og lykke....
17 år19. september 2006 kl. 22:35
#4
re: re: spiseriet om natten
Jeg ved ,at et af de første symptomer på diabetes type 2 er voldsom sult efter et måltid. Derfor anbefaler jeg mere motion, da det vil hjælpe med at få ens insulin produktion normaliseret.

Jeg har diabetes 2 i familien og har selv været under observation for det under min sidste graviditet. Og selvom mine blodsukkertal stadig er normale, har jeg svært ved at få mit blodsukker til at falde til ro efter et meget sødt eller energirigt måltid. Det kaldes glucose intolerence.

At spise mere regelmæssigt i løbet af dagen er selvfølgelig også en rigtig god ide.
17 år20. september 2006 kl. 11:50


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });