trænger til et spark

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
trænger til et spark
Jeg trænger til et spark i bagenden.

De sidste 14 dage har jeg fuldstændigt ladet stå til, med det resultat at jeg har taget 3 kg. på.Jeg håber på at få indfanget hesten igen, men det forkommer mig den e løbet langt væk.

Nu er min nærmeste kollega heldigvis også begyndt med at nu er det slut, så det kan være vi kan hjælpe hinanden.

Samtidig tror jeg på at bare det jeg skriver det herinde er med til at give mig et spark, så jeg har tabt noget af det igen inden orsdagsvejningen.
18 år16. april 2006 kl. 07:45
#2
re: trænger til et spark
Hej Kirsten...

Jeg trænger også til et spark!!! Jeg har også taget de to kg på, som jeg ellers havde tabt herinde, og det er ikke spor motiverende.

Man ved godt, hvad der skal til, man KAN bare ikke :-(
18 år16. april 2006 kl. 09:22
#3
re: re: trænger til et spark
Ja et er det værste ,at vi godt ved det.

Jeg synes ellers at jeg langt hen af vejen kan være standhaftig, men når resultatet ikke står mål med anstrengelserne så går det alt ind imellem.

Nu har vi fået den motionstråd det kan være det kan blive sparket.
18 år16. april 2006 kl. 17:05


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });