Mangler lidt inspiration

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
Mangler lidt inspiration
Hejsa

Jeg mangler altså lidt inspiration til hvad jeg kan spise som mellemmåltid, er ved at være lidt træt af gulerødder og bananer *g* Er fuldstændig idéforladt! Hjæææælp *ss*

Knus
18 år16. marts 2006 kl. 09:26
#2
re: Mangler lidt inspiration
Hej,
Jeg laeste engang at hvis man spiser et kornprodukt sammen med baelgfrugt (boenner, kikaerter og jordnoedder er baelgfrugter), skulle kroppen kunne producere et enzym der skal bruges i fedtstofskiftet. Dvs at man faktisk bedre kan tabe sig hvis man spiser denne kombination.

Der var en der foreslog grovknaekbroed med hjemmelavet hummus - det vil give dig kostfibre og proteiner, og derved maette meget. Maaske ogsaa lidt fedt (olie), men det har vi jo ogsaa brug for for at tabe os.

Selv spiser jeg grovbroed med jordnoeddesmoer - det maetter ogsaa godt. Der er en del kalorier i, men jeg overdriver selvfoelgelig ikke, proever at skrabe broedet. Hvis man er ekstra sulten, kan man ogsaa putte lidt skivede bananer paa, det smager godt sammen.

Mvh Lone
18 år16. marts 2006 kl. 09:47
#3
re: Mangler lidt inspiration
Følger du nogen bestemt kur?

Jeg elsker fx is. Du kan lave din egen jordbær is, men 150 g frosne jordbær, 1½ dl cheasy A38 og lidt sød. Det skal såmen bare blændes og det smager rigtig godt.

Eller kan du skære lidt forskelligt frugt i ud og hælde lidt cheasy vanilie over - det er også guf.

Smootie er også lækkert.

Håber det var lidt inspiration til dig Fifmikkel :-)
18 år16. marts 2006 kl. 10:04
#4
re: re: Mangler lidt inspiration
Hej nej jeg følger ikke nogen kur anden end min egen *s* det betyder bare at jeg prøver for så vidt muligt at holde mig fra alle slags fastfood, slik, søde sager og sodavand.

Vil prøve begge jeres forslag, det lyder jo super *s* Har her til formiddag lavet noget i min blender... mælk, banan og frosne jordbær! *Øj det er bare guf og det smager af sommer ;o)

Knus og tak
18 år16. marts 2006 kl. 12:39
#5
re: re: re: Mangler lidt inspiration
Når jeg er lækkersulten kan det hjælpe med Chesay yoghurt med vanillesmag , den synes jeg er god.
18 år16. marts 2006 kl. 13:15
#6
re: Mangler lidt inspiration
Prøv at kigge på Slank-igen! Eller evt. Vægtklubben.dk
18 år25. marts 2006 kl. 11:03
#7
re: re: re: re: Mangler lidt inspiration
jeg er også helt tosset med cheasy vanilie. spiser det om morgenen på frugt! og resten af dagen i et glas med sugerør! og der er ikke så mange kalorier i, men en del proteiner. så det er mit nye yndlingsprodukt :)
18 år30. marts 2006 kl. 15:26
#8
re: Mangler lidt inspiration
Når nu du har fået smag for smoothies så prøv at lave den med frosne jordbær og så med kærnemælk istedet for mælk og en smule sød det er atter en mums og dejlig sundt :o)
18 år4. maj 2006 kl. 18:13
#9
re: Mangler lidt inspiration
Når nu du har fået smag for smoothies så prøv at lave den med frosne jordbær og så med kærnemælk istedet for mælk og en smule sød det er atter en mums og dejlig sundt :o)
18 år4. maj 2006 kl. 18:13
#10
re: Mangler lidt inspiration
Når nu du har fået smag for smoothies så prøv at lave den med frosne jordbær og så med kærnemælk istedet for mælk og en smule sød det er atter en mums og dejlig sundt :o)
18 år4. maj 2006 kl. 18:13


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });