for tyk

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
for tyk
jeg er en dame på 56 år der vejer for meget jeg kan bare ikke komme igang med at tabe mig jeg vejer 100,3 og måle 156 cm jeg trøste spise alt fra chokolade og roulade er der nogen der har et godt råd til mig jeg vil så gerne tabe mig 25 kg
18 år16. december 2005 kl. 21:38
#2
re: for tyk
hej for tyk.
jeg har selv været slem til at spise forkert.
Men efter jeg har benyttet madital er det blevet anderledes for mig.
Det jeg har tænkt mig at spise taster jeg ind, og vupti kan du se hvor mange kalorier du får.
Det kan gå utrolig hurtigt den forkerte vej.
Så er der jo ikke andet at gøre, end at finde noget der ikke er så mange kalorier i.
Jeg kan anbefale dig at bruge lidt tid på tasterne, det giver pote i den sidste ende.

pøj,pøj
og glædelig jul
fra grethe
62 år
18 år17. december 2005 kl. 10:00
#3
re: for tyk
Kære anonyme,
Det er en meget stor og formentlig ret uoverskuelig opgave, du står over for, og du har formentlig prøvet utallige slankekure og kostråd hen ad vejen.
Hvis du vil udnytte denne hjemmeside, er den genial til formålet. Den fortæller sort på hvidt, uden omsvøb og undskyldninger hvor meget alt, hvad du putter i munden, bidrager til vægtforøgelse/vægttab.
Resultaterne eller mangel på samme kan vi snakke sammen om her i forum, men vi kan ikke forhindre dig i at spise, hvad du har lyst/trang til.
Derfor er punkt 1 motivation, som er en lille snak med dig selv.
Jeg kan anbefale at starte med et forholdsvis lille mål - og det skal nok ikke være lige op til jul ;o) - fx 5-8 kg. De første er nemmest at komme af med, og det er meget motiverende at se, der virkelig sker noget.
Så skal du bruge noget tid på at sætte dig ind i hvad din mad faktisk indeholder. Det kommer næsten af sig selv når du begynder at taste ind, fx hvis du allerede ved frokosttid har "opbrugt" dagens ration af kalorier. Tja, så er der kun gulerødder tilbage til aften :o) - eller til en løbetur :o) - og det er nok ikke lige din første tanke.
Så er det lige lysten til at starte dagen anderledes melder sig :o).
Chokoladen og kagerne ryger ret hurtig ud af sig selv, for dem er der ikke plads til ret mange af :o)

mvh
Elsebeth
18 år17. december 2005 kl. 11:36


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });