Utroligt

Du læser en tråd i debat > gode råd

#1
Utroligt
Jeg kan slå mig selv i hovedet fordi jeg har INGEN rygrad :/ Har lige tabt mig fra 85 til 78 og synes det var så fedt at kunne passe en masse nyt tøj og selvtilliden steg..men så kom der lige et par fester ,lidt hygge med chips og film osv... og nu vejer jeg 85 igen ...hvor er det bare surt at jeg ikke bare kan holde det og tage mig sammen engang for alle...
nu har jeg atter det samme antal kilo at kæmpe med..
Er der nogen som har haft gjort det samme som mig og som har nogle gode råd til en frusteret tøs...
18 år15. november 2005 kl. 10:54
#2
re: Utroligt
Hejsa....
Jeg kender problemet alt for godt - jeg gør akurat det samme og jeg har desværre fundet en løsning på problemet endnu. Jeg tror på, at jeg skal lære mig selv, at det er okay at "hygge" en aften - men at det så også skal være SLUT dagen efter. Da nytter det ikke noget at falde tilbage i den gamle vane, for så er det kiloene kommer på igen.
Jeg må til at tage mig sammen - men det bliver altså først efter jul. Indtil da passer jeg bare lidt ekstra på!

Knus Sandra
18 år16. november 2005 kl. 13:52
#3
re: re: Utroligt
Jeg tror desværre at det at du nu har sagt til dig selv at det først bliver efter jul er et problem...

Jeg har selv haft det sådan, havde tabt 11 kg og var herre stolt af det og så tog jeg på igen men sagde så til mig selv at jeg først ville gå igang igen efter sommerferien.... Så gik det helt galt for mig....

Jeg ved nu med mig selv at når jeg kommer til det punkt hvor jeg indser at dette ikke er en kur men for resten af livet så kan jeg komme ned på min ønskevægt og holde mig der....

Jeg tror vi er nød til at være stærke tøser og hænge i også selvom det er jul.... Jeg bruger weightwatchers lige nu for så er der plads til lidt af det søde.... Spiste blandt andet and og risalamande i sidste uge uden at tage på fordi jeg havde sparet point sammen og fordi jeg supplerede med grønt... Prøv det det virker fint:0)

Bare et par fif.....

Hilsner

Moda
18 år16. november 2005 kl. 15:31
#4
re: re: re: Utroligt
Hej Moda...

Jeg har været ved WW, men jeg må ærligt sige, at det bare ikke fanger mig.
Jeg synes princippet er ok - men jeg får ikke vejet og mål mit mad... og beregnet om jeg har sparet point op eller brugt for mange - gider det bare ikke!! Synes det tager alt for lang tid... og når man er væk fra kl. 8.15-17.45 hver dag, så er det ikke vejning af min mad jeg har lyst til, når jeg kommer hjem!

Sandra
18 år17. november 2005 kl. 09:42
#5
re: re: re: re: Utroligt
Hej Sandra.

Det er synd at du har det sådan med ww. Jeg tabte 26 kg. på 4,5 måned med "dem" - endda uden at gå til deres "møder".
Jeg er ikke specielt glad for at lave mad og hvem gider/orker at have besværet med at , udover at lave maden, også skulle finde ud af hvad man i det hele taget skal lave. Derfor er det en god ide at lave en madplan for en uge ad gangen. På den måde ved du hvad der skal ud af fryseren, købes ind osv.
Det der med at man hele tiden skal veje maden ????????? Det bliver måske en vane - så man tilsidst ved hvor meget tingene vejer - det ved jeg ikke - men for mig var det ikke et problem.
Håber at du kan bruge det til noget.

Bamseida.
18 år1. januar 2006 kl. 16:50


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });