Spis maven flad

Du læser en tråd i debat > kost


#11
re: Spis maven flad
Hej med jer

Jeg har også prøvet bogen, men måtte dersværre stoppe med at spise efter hendes princip.. Det er en helt kanon bog,og den virker, MEN desværre er den ikke god for mig da jeg træner over 8 timer om ugen, har simpelthen ikke nok energi.. Hvis der er nogen som kender en tilsvarende, hvor har energi til at træne, så må i gerne lige sige til.. mangler nemlig stadig 30 kg.
12 år28. oktober 2011 kl. 08:24
#12
re: Spis maven flad
Da der er mega ventetid på bogen på biblio, ...er det så muligt at ridse principperne op for os der ikke kender dem?...eller er det alt for omfattende. Jeg spiser ca efter DDV principperne og smider i snit ½ kg om ugen og det er egentlig fint...men kunne være sjovt med lidt forandring i kosten...
12 år2. november 2011 kl. 14:49
#13
re: Spis maven flad
Enig.
Jeg har heller ikke kunne finde noget om det nogen steder.. og har heller ikke fået fat i bogen endnu..
12 år2. november 2011 kl. 16:49



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });