Spis maven flad

Du læser en tråd i debat > kost


#1
Spis maven flad
Hej med jer.

Jeg er lige begyndt på Spis maven flad konceptet. Jeg spiser efter den skrappe kur, som jeg nu ikke synes er så slem.

Er der andre af jer der prøver kræfter med Charlotte Hartvigs principper?

Mvh Louise
13 år11. maj 2010 kl. 17:40
#2
re: Spis maven flad
De principper jeg ikke stiftet bekendtskab med - hvad går det ud på - kan du kort ridse det op? Hvem ville ikke gerne have en flad mave. ;-)
13 år18. maj 2010 kl. 06:55
#3
re: Spis maven flad
Jeg bruger ikke noegn decideret kur, men spiser efter lidt af de samme principper og venter på at få kogebogen hjem fra biblioteket :)

Har prøvet nogle enkelte opskrifter so far og de har været udmærkede.
13 år18. maj 2010 kl. 19:22
#4
re: Spis maven flad
Det lyder spændende. iForm har også en bog, der hedder Flad mave, nu og altid, med både opskrifter og masser af øvelser.
13 år18. maj 2010 kl. 20:22
#5
re: Spis maven flad
Jeg har læst lidt om den, og synes egentligt den lød både interessant og inspirerende. Men så hvidt jeg forstod i et indslag om den, er den mest henvendt til folk med normal/forholdsvis normal BMI, der bare mangler lidt på maven. Kan den bruges til et ''normalt'' vægttab, over hele kroppen?
13 år16. januar 2011 kl. 15:01
#6
re: Spis maven flad
Hej :)

Bruger heller ikke decideret kuren, men går ind for principperne og ville gerne leve lidt mere konsekvent efter rådene... jo tætterne jeg er kommet på rådene, jo bedre har min krop og vægt haft det...

Jeg er ret sikker på at det gavner et generelt vægttab... principperne er jo meget lig KISS-principperne og de bruges til decideret-vægttab... selv har jeg kun formået at vedligeholde min vægt, men min mor har stille og roligt tabt sig ved blot delvist at overholde principperne :)

Desuden synes jeg bøgerne indeholder en masse gode og spændende opskrifter, vægttab eller ej :)
13 år19. januar 2011 kl. 01:44
#7
re: Spis maven flad
Hejsa.

Jeg har ikke læst Flad Mave, men jeg har læst hendes andre bøger - Skrump dig Smuk og Skrump dig Glad.
Jeg tabte mig for næsten to år siden 12 kg ved at følge hendes principper, og jeg tyer stadig væk til dem, når jeg kan mærke, at jeg lige skal stramme lidt ind.
Jeg lever så ikke 100 procent efter hendes plan, men overholder principperne med at spise meget protein og få hurtige kulhydrater - i hvert fald i hverdagene. OG hun har rigtig mange gode forslag til de forskellige måltider, og også mange gode opskrifter.
Og så forstår hun jo virkelig bare at motivere i sine børger - synes jeg:)
God fornøjelse med det! Giv gerne lyd om hvordan det går - det ku jo være man skulle ud og investere i bogen:)

/Louise fra Isis
13 år21. januar 2011 kl. 15:05
#8
re: Spis maven flad
Jeg spiser også efter spis maven flad og det er bare fedt...alle de lækre ting man må få...mums :) Jeg har være på kuren i 2 uger nu og har smidt 4 kg så det virker fortrinligt for mig i hvert fald :) Har godt nok kun målt maven idag så ved ikke hvor meget der er sket der men kan se tydelig forskel, men var nok også rimelig oppustet da jeg startede for det var efter en weekend med masser af sukker og alkohol...
Men prøv det jer der ikke har prøvet det...mangler absolut intet og får man lyst til noget sødt kan man spise lidt sukkerfri chokolade eller nogle lækre nødder...og jeg ELSKER nødder...mums :)
12 år21. oktober 2011 kl. 09:48
#9
re: Spis maven flad
Min kæreste har PCO og spiser, en del efter princippet.
KIss kost som det hedder, der er hvis også pco venlige opskrifter i hendes bøger, ( hun har dem alle ) min kæreste.
Det seneste år er der røget 15 kg for hendes vedkommende, og har for ca 2,5 år siden omlagt kosten til pco-venlig kost, og tabt i omegnen af 40 kg. Har ikke kunne tabe sig på andre kure hvor det har holdt, hun havde bla. prøvet nupo, og Lene hansom principperne, DDV intet, har virket så godt som princippet fra hendes bøger
12 år27. oktober 2011 kl. 18:32
#10
re: Spis maven flad
Som sædvanlig slår jeg også lige et slag for Charlotte Hartvigs "flad mave" principper.

Lever overordnet set efter bøgernes principper (har både spis maven flad - og "Hold maven Flad") Dog ikke fuldstændig dedikation.

Men en af de gode ting ved bøgerne er, at man ikke "føler sig snydt" opskrifterne er lækre og inspirerend - og såvel Skrumpe-bøgerne og Flad Mave bøgerne fra Charlotte Hartvigs hånd er super motiverende og inspirerende..

Lovely
12 år28. oktober 2011 kl. 07:50



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });