menstruation = vægtøgning??

Du læser en tråd i debat > gode råd


#11
re: ...
selvom jeg nu er i overgangsalderen ( fra januar) så oplever jeg det samme den samme cyklus. Jeg har forhørt mig hos andre venner og de oplever det samme.....blødningerne udbliver men cyklus føles alligevel.......jeg skal lige vænne mig det er jo nyt for mig......men tendensen er den samme...lyst til sødt og når så klimax er så daler det igen......peglemærket ( blødningerne ) mangler bare......
12 år29. maj 2011 kl. 13:21
#12
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
12 år29. maj 2011 kl. 20:55
#13
re: menstruation = vægtøgning??
Jeg bliver altid syg under menstrationen:

Svedeture, Kvalme og endnu flere smerter end jeg plejer, så er nok også derfor jeg tager på... ville gerne have fjernet æggestokkene, så er der NUL menstration til mig og nul sygdom :D
12 år30. maj 2011 kl. 09:38
#14
re: menstruation = vægtøgning??
min vægt stiger altid med 2-3 kilo og skal altid tabe dem efter så det er en af grundene til jeg hader min vægt og krop føler altid jeg bliver sat en måned tilbage! :(
12 år20. november 2011 kl. 08:24
#15
re: menstruation = vægtøgning??
Jeg tager 1-2 kg på i 5-7 dage, og så æder jeg, som jeg ved ikke hvad! ISÆR CHOKOLADE!
12 år22. november 2011 kl. 07:51



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });