Vores 3 bedste tips til dig

Hvis du følger nedenstående, øger det dine chancer for at nå dit mål.

TIP #1

Lav dit "app-ikon"

Chancen for at du når dit mål øges, når det er nemt at registrere hver dag.

Dérfor skal du oprette en genvej til vores hjemmeside på din mobiltelefon.

Sådan gør du:

Deltag i debatten og nå dit mål i fællesskab med andre.
TIP #2

Nøjagtighed

Gå ikke for højt op i, om dit måltid indeholder 500 eller 530 kcal, eller din dag slutter på 1500 eller 1600 kcal.

Det vigtigste er, at du får indtastet! Det er ok, at mængderne kun er cirkaværdier. Detaljerne er ikke afgørende for din samlede proces.

I starten er det en god idé at veje alt ret præcist. Når du har en idé om mængder, vil det være fint at indtaste på slum. Tjek evt. af og til.

Deltag i debatten og nå dit mål i fællesskab med andre.
TIP #3

Gode og dårlige dage

Du må rigtig gerne juble over dine gode dage, men gå ikke ned over de knap så gode.

Vær nysgerrig. Indtast også de "dårlige" dage og bliv klogere.

Tag viden til dig og styrk din motivation for at vælge sundere næste gang.

Deltag i debatten og nå dit mål i fællesskab med andre.

Var denne side nyttig?

Din feedback hjælper os til at forbedre dette websted. Fortæl os gerne hvis du mangler information eller er i tvivl om noget.
Tusind tak for din feedback.
150
Henter...