Holde vægten trods overvægt

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold

#1
Holde vægten trods overvægt
Trods overvægt på 83,5 kg må jeg ikke tabe mig, så længe jeg får kemo. Vil skrive hver uge, hvad jeg vejer, så jeg ikke mister kontrollen. Efter forhåbenlig til maj går jeg over til tråden 10+
8 år9. marts 2016 kl. 17:13
#2
Betty, jeg x'er fingre, og ønsker dig al mulig held og lykke med behandlingen.

Hvis du har lyst, må du gerne være med i 'ugens taber' selvom dit mål er at holde vægten.

Det er faktisk også mit mål - selvom jeg på papiret har sat det til minus 200 g om ugen. Taber jeg et kg mere er det ok, men jeg vil tihvertifald ikke tage på.
8 år9. marts 2016 kl. 19:04
#3
held og lykke.
8 år12. marts 2016 kl. 06:41
#4
Krydsede fingre og held og lykke med behandlingen!
8 år18. marts 2016 kl. 10:01


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });