Gamle Mad og Sundhed´er

Du læser en tråd i debat > vægttab


#1
Gamle Mad og Sundhed´er
Hejsa

Så er jeg også oprettet herinde. Håber vi finder ud af at mødes på en af de 2 sider.

Mange hilsner

Corina
19 år14. april 2005 kl. 13:31
#2
re: Gamle Mad og Sundhed´er
Prøver selv lige at svare for at se opsætningen
19 år14. april 2005 kl. 13:32
#3
re: Gamle Mad og Sundhed´er
Hej Corina.
Så er jeg også logget ind, og skal vi så ikke sætte gang i det *S*
Knus
Bamse
19 år15. april 2005 kl. 22:47
#4
re: Gamle Mad og Sundhed´er
hejsa i 2:-)
hvordan skrider det frem med vægttabet??
Jeg selv er kommet ned på 75,8 kg, så nu nærmer målet på de 68 kg sig:-)
Kan godt forstå i har droppet mad og sundhed, træls træls forum!! Men håber da vi kan få "snakket" lidt herinde:-)
Hygge til jer
Eskimo
19 år15. april 2005 kl. 23:47
#5
re: Gamle Mad og Sundhed´er
Hej.
Har også droppet mad & sundhed, det var for kedeligt.

Gitte.
19 år16. april 2005 kl. 10:40
#6
re: Gamle Mad og Sundhed´er
Hej jeg er også skiftet fra mad og sundhed, det her er da klart bedre. Her kan man da også taste sin mad ind, det er sgu da skide smart. Tror at det vil hjælpe mig mere.

Wanning
19 år17. april 2005 kl. 09:15
#7
re: Gamle Mad og Sundhed´er
Halløj.

Så er jer også med herinde. Forummet på mad og sundhed blev simpelthen for dårligt. Dejligt at finde jer her. Håber flere af de gamle også finder deres vej forbi dette forum.
Skal vi aftale generelt at skrive i kategorien vægttab? så kan vi altid finde hinanden.

Knus Lois Lane
19 år17. april 2005 kl. 21:04
#8
re: Gamle Mad og Sundhed´er
Hej corina og alle i andre

Jeg har også besluttet mig for at droppe madogsundhed og være med her hos jer. Håber også at dette forum er bedre, skal også lige havde oprettet mig, men skal lige havde læst lidt om det hihihihihi.

Håber at det går godt hos jer alle.

Knus Smiley
19 år18. april 2005 kl. 08:21
#9
Jubiiii
Så er vi endelig kommet så småt igang igen.
Håber at vi kommer op på samme niveau som tidligere.
Jeg blev bare så superglad for at se jer alle igen herinde. (overrasket over hvor MANGE der pludselig dukkede op igen)
SUPER skønt !
19 år18. april 2005 kl. 08:28
#10
re: Gamle Mad og Sundhed´er
Hellooo....så er Mulde sørme også med. Utroligt at jeg kunne finde herind, tak for hjælpen Corina.. ;o) Håber vi snart får gang i en god debat igen. Er ved at være på plads i vores fine nye hjem og er så småt igang med motionen igen, NU skal der ske noget..Lækker til påske blev jeg ikke, så nu hedder målet 5 kg. gerne inden 1. juni, -men jeg tager det lidt hen af vejen....
OG jeg er forresten også online derhjemme igen fra idag, yipeeee...

Dejligt at se alle I andre igen, ha' en vidunderlig dag!

Knuzzer fra Muldebeerg
19 år18. april 2005 kl. 12:52



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });