Hej :-)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Hej :-)
Hej alle sammen,
Jeg er forholdsvis ny herinde. Altså jeg har godtnok været medlem et godt stykke tid, men jeg har aldrig rigtig fået brugt det, da jeg også har været medlem på et andet site. Men nu vil jeg altså se at komme i gang med at bruge madital i stedet :-)
Så egentlig ville jeg bare lige "melde min ankomst" og hilse på jer alle sammen :-)
Rigtig god dag til alle :-)
mvh
Marianne
16 år21. februar 2008 kl. 08:18
#2
re: Hej :-)
Selv hej Marianne - og velkommen til.

16 år21. februar 2008 kl. 08:34
#3
re: Hej :-)
Ja velkommen til Marianne. Vi glæder os til at høre fra dig. Hvor meget skal du tabe dig - hvor meget har du tabt - lyder som om du har været igang.

Kh Karina
16 år21. februar 2008 kl. 14:48
#4
re: Hej :-)
Jeg skal smide ca. 20 kg.

Jeg havde tabt 54 kg - men så blev jeg gravid og tog nogle kilo på. Men nu er den lille ½ år og amningen er på et minimum, så nu skal de overflødige kilo af igen :-)

Marianne
16 år21. februar 2008 kl. 17:50
#5
re: Hej :-)
Tillykke med babyen. Dejlige børn. Håber du får din nattesøvn.
16 år21. februar 2008 kl. 18:44
#6
re: Hej :-)
54 kg! Det var ellers ikke så lidt!

Velkommen til og held og lykke.
Du vil hurtigt se at Madital virker for mange :-)
16 år23. februar 2008 kl. 16:40
#7
re: Hej :-)
Kanon flot at du har tabt så meget tidligere. Så er det jo et "lille" projekt du står overfor. Nej jeg ved godt at det kan være lige så hårdt. Du lyder dejligt motiveret.

Kh Karina
16 år26. februar 2008 kl. 12:46
#8
re: Hej :-)
Hej Marianne. Jeg er også ny herinde.
16 år27. februar 2008 kl. 16:41


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });