Holde vægten

Du læser en tråd i debat > spørg en studerende

#1
Holde vægten
Hej Camilla.
Ved du hvor mange kalorier jeg skal have for at holde den samme vægt?
Venlig Hilsen
Lulu1
6 år20. juli 2017 kl. 20:41
#2
Hej Lulu

Hvis du indtaster din højde, vægt og dit aktivitetsniveau, regner siden her det ud for dig :)

Mvh

Camilla
6 år21. juli 2017 kl. 11:25
#3
Holde vægten
Hej Camilla.
Jeg er meget stillesiddende. Min højde er 154, vægten er 66 kg, jeg må ikke tabe mere lige nu.
Hvor mange kalorier skal jeg have?

Venlig hilsen
Lulu
6 år23. juli 2017 kl. 19:55
#4
Hej Lulu,

Når du går fra vægttab til vægtvedligehold, skal du sætte dig et nyt mål under vægt og fremgang.

Så fortæller programmet dig det. Ligesom vægttab.

Vh Lone
6 år23. juli 2017 kl. 21:42
#5
Holde vægten
Tak Lone.
Vh Lulu1
6 år24. juli 2017 kl. 19:56


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });