Fisk

Du læser en tråd i debat > spørg en studerende

#1
Fisk
Hej!

Der står i mine tal (ved smilies), at jeg skal spise 350 gram fisk om dagen i gennemsnit -det lyder helt vildt overdrevet - er det mig, der ikke har fattet kostrådene?

Bedste hilsener
9 år27. marts 2015 kl. 09:13
#2
Hej :)

Bare rolig, de 350 g er ugentligt, så her går den en uge tilbage og tjekker.

Mvh

Camilla
9 år27. marts 2015 kl. 09:29
#3
Ja, tak for det. Måske hun lige kunne rette det til derinde, så der står gns. / uge efter de 350:-)

Mvh Mai
9 år27. marts 2015 kl. 10:27
#4
Det er ikke mig der har noget med det at gøre, så det skal du skrive til hende med :)

Mvh

Camilla
9 år27. marts 2015 kl. 10:52
#5
Kære Mai,

Jeg har tilføjet "om ugen" til kolonnen med "mine mål", så gratisprofiler også ser dette ved det 3. kostråd om fisk.

Før stod "om ugen" kun ved kolonnen "mine data" og blev dermed kun vist til betalende brugere.

Jeg har ikke overvejet, at man som gratisprofil ville undre sig over dette og tænke at programmet ikke var korrekt. Tak for rettelsen :-)

Vh Lone
9 år28. marts 2015 kl. 10:34


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });