forkæl dig selv

Du læser en tråd i debat > off topic

#1
forkæl dig selv
Vil dele en glæde jeg har haft med jer:)

Under et længere vægttabs-forløb er det vigtigt, at forkæle sig selv engang i mellem.

Men jeg havde faktisk problemer med at finde ud af hvordan jeg skulle "forkæle" mig selv efter det første delmål var nået... Jeg havde ikke lyst til at købe tøj, da jeg vidste der var mange kilo endnu. Jeg havde heller ikke lyst til at komme til frisør endnu fordi jeg i mit vægttab ikke ville tiltrække mig større opmærksomhed end højest nødvendigt. Og spise en plade chokolade var nok heller ikke det smarteste.
Jeg havde dog længe, tænkt over at få en voksbehandling og gøre noget for MIG som andre nødvendigvis ikke ville få at se.
Det næste problem var så, med de ekstra kilo, som trods alt ikke var smidt endnu, at jeg ikke havde lyst til at smide tøjet på en klinik!
Så fandt jeg gennem en veninde, en pige i Skive der laver voksbehandlinger hjemme og var super sød og forstående...
Det er det bedste jeg har gjort i det her forløb!
Trods jeg stadig mangler nogle kilo, føler jeg mig mere feminin end nogensinde før og har mod på fortsat at tabe mig! :D


11 år3. juli 2012 kl. 09:52
#2
re: forkæl dig selv
Lyder rigtig godt med belønning undervejs i forløbet - Det har jeg også besluttet mig for i.f.m. med mine del mål - og har valgt at belønne mig selv i starten for hvert 5 kg, og gør belønningen større efterhånden som det totale vægttab forøges.

Jeg har dog, ligesom du, også tænkt over hvad det skulle være, for ja tøj vil jeg gerne vente med til der ikke er så mange kilo tilbage o.s.v. - Jeg har derfor ind til videre valgt følgende belønninger:

ved de første 5 kg = at købe en rigtig god lækker kropscreme
ved 10 kg = At købe en lækker parfume eller en rigtig god øjenskygge eller anden god/dyr make-up
Ved 15 kg = få ordnet negle - både pedicure og manicure
o.s.v. .....

Held og lykke i dit videre forløb, jeg er glad for jeg nu er i gang :O)
11 år10. juli 2012 kl. 22:50
#3
re: forkæl dig selv
Men den største gave er dog vægttabet og at klare sig igennem. Det er nemlig også at forkæle sig selv.
11 år13. juli 2012 kl. 19:12
#4
re: forkæl dig selv
Det var også rigtig gode måder at forkæle sig selv 2mir! :)
Bare det er noget der gør én glad!

Ja det er rigtig den største belønning er vægttabet. Men for mig har det været super dejligt at gøre noget, som jeg ikke ellers måske havde gjort, :)
11 år13. juli 2012 kl. 22:51


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });