gang og løb.

Du læser en tråd i debat > motion

#1
gang og løb.
Jeg kan se at der ikke står sådan noget som gang og løb i tabellen.
Hvordan udregner man det?

Knus Chiffi.
19 år29. april 2005 kl. 11:37
#2
re: gang og løb.
Hejsa

Jo begge dele står i tabellen. Man skal blot lige rulle den igennem og se betegnelsen.
Der står jogging. Og gang (5km/t)
Jeg bruger begge flittigt hver dag, så jeg ved de er der *S*
19 år29. april 2005 kl. 11:39
#3
re: gang og løb.
Jeg kan ikke rigtig finde ud af det der med at løbe, jeg løber nemlig også ret tit, og slår det ind under Terrænløb. Det må da være det? Kan ikke se at der står jogging nogle steder.
19 år1. maj 2005 kl. 15:13


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });