November udfordring i MapMy.... Run/Ride/Walk

Du læser en tråd i debat > motion

#1
November udfordring i MapMy.... Run/Ride/Walk

Månedens udfordring i MapMy...

Husk der er en ny udfordring i MapMy....

Alt træning gælder - vi kæmper om flest minutter i månedens løb. Jeg har sat den til at løbe til 3. i næste måned - ellers er det nemlig svært at se hvad månedens resultat er.

Dem, der var med i denne måned har jeg lige inviteret.
Hvis vi er venner i programmet, så find min seneste træning og skriv til mig der. Så inviterer jeg dig. Jeg har været sløv til at checke pga. skader, men nu er jeg på igen.

Ellers skal du sende mig en mail: mail: ern@mail.dk og sige at du vil inviteres til MapMy.... og fortælle mig dit brugernavn. Så beder jeg først om venskab og når du har accepteret det, kan jeg invitere dig til udfordringen.
1 år5. november 2022 kl. 19:16


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });