Ugens bedste motion

Du læser en tråd i debat > motion


#51
Jeg er på besøg hos familien og ugens bedste motion har været at få dem begge med ud at gå i Aarøsund, i solen og vinden. 1km.
48 uger27. maj 2023 kl. 17:20
#52
Ugens bedste motion har været en aftentur, hvor jeg fik taget nogle skønne billeder af solen, som var på vej ned 🙂

PS: Super god idé med denne tråd, Silvercocker 🙂
48 uger28. maj 2023 kl. 00:48
#53
Det er for tidligt på ugen at erklære det ugens bedste motion, men i går gik jeg 14,5 km med en veninde og det slår rekorden for flere år. Det var fordelt ud over tre ture, en hundeluftetur på 6 km, så en time senere en venindetur i Haderslev dyrehave og Hindemade sø, på 6,5 km, og resten på en aftenluftetur med venindens hund.
47 uger30. maj 2023 kl. 11:03
#54
Ugens bedste motion har været at motivere mig selv til en længere, slingrende rute alene med podcast i ørene og let overskyet så jeg ikke blev brændt i solen. Men der har også været to rigtig gode ture med gåveninde denne uge, så det har været svært at vælge.
46 uger9. juni 2023 kl. 10:35
#55
Ugens bedste motion har været en alenetur til juelstrup sø hvor jeg mødte en ræv. jeg nyder altid at møde dyr på mine ture, det er med til at motivere at få de naturoplevelser.
45 uger16. juni 2023 kl. 10:53
#56
Ugens bedste motion har været den der blev gennemført. Motivationen har været meget lav, så det er kun blevet til helt korte gåture. Men det var nu godt at få en enkelt gåtur med fast gåmakker.
44 uger25. juni 2023 kl. 14:01
#57
Ugens bedste motion har været med gåveninde i blæsevejr. Vi måtte være lidt kreative og kringlede med ruten for at finde steder med læ at gå.
43 uger30. juni 2023 kl. 18:21
#58
Ugens bedste motion var at lufte hund med den gamle gåveninde på ferie. Det var lidt omskifteligt vejr men vi blev ikke gennemblødte og vi gennemførte 6 km tur.
41 uger9. juli 2023 kl. 14:41
#59
Ugens bedste motion... var en shoppingtur til Tønder med familien. Jeg har ikke været ude at gå for at dyrke motion hele ugen, men har slappet af og motionen er kommet af sig selv som følge af hvad vi nu fandt ud af at lave. Skjult motion er stadig god motion.
41 uger15. juli 2023 kl. 17:02
#60
Ugens bedste motion var at komme ud med gåveninde igen og få gang i min motion igen.
40 uger21. juli 2023 kl. 09:49



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });