Ugens bedste motion

Du læser en tråd i debat > motion


#41
ugens bedste motion har været sammen med gåveninde og få vendt verdenssituationen imens vi gik i sneen.
1 år10. marts 2023 kl. 16:44
#42
Ugens bedste motion var at gå det længste jeg har gået et stykke tid, med selskab. 4 km. Fødderne var trætte bagefter, men efter et langt hvil har jeg også været ude på 1 km gåtur, så 5 km på en dag.
1 år17. marts 2023 kl. 17:04
#43
Ugens bedste motion var med regnbukser på og i godt selskab. 2,5 km.
1 år25. marts 2023 kl. 18:44
#44
Ugens bedste motion var at blive lokket ud i regnvejr af gåveninde og gå tur i regntøj og regnvejr.
1 år31. marts 2023 kl. 14:24
#45
Ugens bedste motion var at cykle med min 6-årige niece. Vi cyklede ned til den skole hun skal starte på efter sommerferien, legede på legepladsen, og cyklede det meste af vejen hjem før vi måtte trække cyklen.
1 år7. april 2023 kl. 15:50
#46
Sidste uges bedste motion var den der hev mig op på 'hesten' igen efter en nedtur, efter jeg var faret vild i Rold Skov og ikke fik gået den planlagte tur. Efter nogle timers hvile, inviterede en fast gåmakker mig ud, og jeg kom ud og fik reddet dagens motion og dagens humør. Så tak for gåveninder der redder dagen.
1 år17. april 2023 kl. 09:57
#47
Ugens bedste motion har været at komme ud alene efter utallige frameldinger fra gåveninde. At overvinde afslag og gennemføre hvad jeg har sat mig for.
1 år22. april 2023 kl. 09:48
#48
ugens bedste motion har været en alenetur til Store Økssø med podcast i ørene og sandaler på fødderne. Dejligt at jeg ikke absolut behøver selskab for at kunne have en god tur.
52 uger28. april 2023 kl. 18:26
#49
Ugens bedste motion var en retur til Store Økssø, denne gang med motionsveninde. Da turen var ovre, havde vi lyst til lidt mere, så vi gik på jagt i Rold Skov efter området med orkideen Fruesko. Vi fandt det - en måned før blomstringstid så intet at se, men dejlig tur i bakkerne. Det var hårdt at komme tilbage til bilen.
51 uger5. maj 2023 kl. 12:16
#50
Ugens bedste motion var en kort tur rundt om et nyt kvarter i byen med min far for at se på nybyggede huse.
50 uger12. maj 2023 kl. 18:10



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });