Ugens bedste motion

Du læser en tråd i debat > motion


#21
Ugens bedste motion har været opstart på nyt gåvenskab. Vi har været ude sammen fire gange denne uge. Hun er en nabo og har hund, så hun kommer regelmæssigt ud hver dag og passerer lige forbi min hoveddør. Den ene dag havde vi egentlig ikke en aftale, men jeg vinkede da hun gik forbi og hun spurgte om jeg ville med. Selvfølgelig ville jeg det. 2 km pr tur.
1 år31. december 2022 kl. 13:11
#22
Hvor lyder det godt.. det er en fantastisk start på det nye år - kram herfra🤗
1 år31. december 2022 kl. 20:16
#23
Ugens bedste motion kom sig af at veninde var ude at gå i nærheden og jeg inviterede mig selv med på resten af hendes tur.
1 år9. januar 2023 kl. 16:31
#24
ejj hvor godt.. :-)
1 år9. januar 2023 kl. 21:30
#25
Ugens bedste motion må være den 6km lange tur i dag med gammel og ny gåveninde, en tur hvor vi skulle se terrænnet an for en længere tur senere hvor vi vil ud til Nibe senderen og shelter plads. Det var dejligt at møde et nyt menneske, og hun var meget åben og accepterende.
1 år13. januar 2023 kl. 12:38
#26
det lyder bare så godt 🤗
1 år13. januar 2023 kl. 20:53
#27
Ugens bedste motion var i godt selskab og ned i grusgraven da det var for glat til asfalterede stier. Dog gled jeg i mudderet, men kom ikke noget til og det skal ikke trække fra den gode oplevelse. Jeg bliver ved med at have gode oplevelser med nye gåvenner fundet i gågrupper på facebook.
1 år19. januar 2023 kl. 18:22
#28
Ugens bedste motion var sammen med endnu en ny gåveninde. Det fungerer rigtig fint for mig at møde nye mennesker på denne måde.
1 år27. januar 2023 kl. 19:03
#29
hvor er det godt.. krammer herfra 🤗🤗🤗🤗
1 år27. januar 2023 kl. 21:47
#30
Ugens bedste motion har været når en god gåveninde tilbyder gåtur og det får mig ud selvom dagen har været dårlig og jeg helst vil gemme mig under dynen. Tak, veninde. Frisk luft hjælper, og gode veninder hjælper.
1 år3. februar 2023 kl. 09:59



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });