Ugens bedste motion

Du læser en tråd i debat > motion


#11
😀 Sådan.. godt gået
1 år13. november 2022 kl. 15:57
#12
ugens bedste motion har været en gåtur i rivende blæst med gåveninde, 3,5 km. Det gør noget ved humøret at blive blæst igennem og kroppen sat på hårdt arbejde.
1 år18. november 2022 kl. 09:47
#13
ugens bedste motion var motiveret af ny app på telefonen. jeg ville absolut brænde en bestemt mængde kalorier, så gåturen blev lidt længere
1 år25. november 2022 kl. 20:45
#14
Det lyder inspirerende - går du med pulsur/tracker der kommunikerer med appen?
1 år27. november 2022 kl. 07:53
#15
Appen hedder Fitness og den kom automatisk ind på telefonen ved sidste update, det er ikke en jeg selv har hentet eller betalt for. Den har mine data og adgang til gps på telefonen og ud fra det beregner hvor meget jeg bevæger mig og forbrænder under motion. Intet extra gear nødvendigt, hvilket jeg er stor fan af.
1 år27. november 2022 kl. 10:09
#16
Ok - jeg er ikke fan af apps på telefonen (jeg arbejder med IT, og kan se hvor meget der kan snages i 😨)
Jeg savner dig på "ugens taber" - har du opgivet denne?
kram herfra🤗
1 år28. november 2022 kl. 16:33
#17
den bedste motion er den der bliver udført. i dag fandt jeg et hul i bygerne og kom ud at gå 1km i dagslys. Jeg havde en lydbog i ørene og det gik hurtigt.
1 år25. december 2022 kl. 17:56
#18
Supergodt Silver.. jeg håber at blive inspireret af dig her i juleferien.. 🤗🤗
1 år25. december 2022 kl. 23:18
#19
Moseblomsten, kom ud at gå! Din besked fik mig op af sofaen og ud at gå med det samme. Ganske vist kun 1 km, men al motion er god motion. Og så fik jeg en lille snak med en beboer i næste gård, fik ønsket godt nytår og talt om vejret.
1 år26. december 2022 kl. 13:58
#20
Silver - jeg har været lidt ude at gå, for at fodre dyr og fugle - men det er nok kun 5-600meter. (men fuglene blev glade for nødder og fuglekugler)
og så har jeg rendt op og ned på stiger i 3 timer, for at hjælpe med noget montage.. nøjj jeg er træt
Glæder mig at du kommer ud.. 🤗
1 år26. december 2022 kl. 20:58



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });