Antal skridt pr. dag?

Du læser en tråd i debat > motion


#1
Antal skridt pr. dag?
Jer der har en skridttæller hvor mange skridt går i om dagen?

Kunne godt tænke at høre fra nogen af jer med sidestillende arbejde, hvad i kommer op på af skridt
13 år24. maj 2010 kl. 21:33
#2
re: Antal skridt pr. dag?
Jeg har godt nok lang fra stillesiddende arbejde, men hvis du kan bruge det til noget alligevel, så går jeg imellem 20.000 - 40.000 skridt på arbejdsdage og omkring 15.000 skridt i weekenden.
13 år24. maj 2010 kl. 22:10
#3
re: Antal skridt pr. dag?
Hvordan ser en weekend ud for dig siden du kommer helt derop? :-)
13 år24. maj 2010 kl. 22:46
#4
re: Antal skridt pr. dag?
Jeg tror hovedsageligt det er fordi, jeg så sjældent sidder ned. Jeg er som regel altid i gang med et eller andet. Jeg gør rent og vasker tøj i weekenden. Sometider er jeg ude at løbe, så skal man lige et smut i brugsen efter et eller andet man har glemt.
Det ordsprog med at hvad man ikke har i hovedet, må man have i benene passer vist ret godt på mig.
Hvis jeg er til et eller andet familie tam tam, så kommer jeg heller ikke helt så højt op, medmindre vi spiller rundbold eller lign.
13 år25. maj 2010 kl. 07:51
#5
re: Antal skridt pr. dag?
Okay ja det lyder logisk nok, men det er ret flot med alle de skridt syntes jeg :-)
13 år26. maj 2010 kl. 10:55
#6
re: Antal skridt pr. dag?
Nåmen jeg går typisk 3-7000 skridt på en almindelig dag, hvis jeg skal ud at handle og nøjes med at gå en kort tur. 10.000 skridt er svært at nå, og man siger at man skal op på 15.000 hvis man vil tabe sig. :-( Synes det er svært at nå.
13 år26. maj 2010 kl. 13:09
#7
re: Antal skridt pr. dag?
Siris det er også sådan cirka der jeg når normalt 15000 når jeg aldrig ;-)
13 år27. maj 2010 kl. 09:42
#8
re: Antal skridt pr. dag?
Jeg har overvejet anskaffe saadan en skridttaeller der kan kobles paa nintendoen fordi jeg tror det vil motivere mig til mere bevaegelse. Oplever i det motiverende at taelle skridt eller er det bare de forste par dage??

rdrd ; Laerer man ogsaa i din familie foerst at spille rundbold og derefter at gaa almindeligt.....? I boernehaven undrede de sig meget over at en 5 aarig kunne alle reglerne da min aeldste datter gik i boernehaven i DK :-)
13 år27. maj 2010 kl. 13:15
#9
re: Antal skridt pr. dag?
riebech: den yngste der var med til rundbold sidste gang er 2 år, så det er nok ikke helt ved siden af :-)
13 år27. maj 2010 kl. 14:09
#10
re: Antal skridt pr. dag?
Jeg har både oplevet skridttælleren motiverende og ligegyldig. Undersøgelser viser at 'man' går mere, når man tæller skridt.

rdrd tæller så kilometer...
;-)
13 år27. maj 2010 kl. 18:02



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });