hvor mange kJ om dagen???

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
hvor mange kJ om dagen???
Hej, jeg hedder Stine og har lige fundet dette site. Nu har jeg tastet personlige oplysninger og et mål ind, og så står der at jeg for at nå mit mål skal have et enegiunderskud på så og så meget...men det hjælper mig jo ikke...hvor meget må jeg få???

Hilsen Stine.
18 år2. maj 2005 kl. 15:29
#2
re: hvor mange kJ om dagen???
Hejsa!

Når du har tastet dagens mad og motion ind, kan du under "info" - "oversigt" se hvormeget du har forbrændt den pågældende dag og hvor meget du har indtaget.
-Og en "smiley" smiler hvis du har holdt dig under det anbefalede

Mvh Nina
18 år2. maj 2005 kl. 20:46
#3
tak for det...
ok, så burde der være en chance for at kunne finde ud af det.
Tak, hilsen Stine.
18 år3. maj 2005 kl. 08:18


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });