Hmmm

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Hmmm
Hejsa.
Jeg havde sat mit kalorieindtag til 1550, men efter jeg har opgraderet, så er det forsvundet, og kan ikke finde hvor det gøres, så hjælp🥳.
Jeg har også ikonet på min tlf. men selvom jeg trykker på husk mig, så husker den alligevel mig ikke, og skal taste både brugernavn og kode ind hver gang jeg skal bruge siden, syntes det er irriterende, kan du hjælpe??
Vh. Lis
2 år29. maj 2021 kl. 17:12
#2
Hej Lis,

Kalorieforbruget afhænger altid af, hvilken motion du dyrker - og hvor længe.

Når “husk mig” ikke virker, er det typisk fordi privat/inkognito tilstand er slået til. Hvis du ser et af de ord, så prøv at slå det fra og logge ind igen med fluebenet sat.

Tak for opgraderingen - jeg håber at du bliver rigtig glad for den.

Vh Lone
2 år29. maj 2021 kl. 18:00
#3
?
Tak for svar, men hvor finder jeg privat/inkognito ?
2 år30. juli 2021 kl. 19:58
#4
På en iphone finder du det nederst i venstre hjørne.

Hvilken browser benytter du - og på mobil eller pc?

Vh Lone
2 år31. juli 2021 kl. 09:13


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });