Manglende forfattere til nye indlæg

Du læser en tråd i debat > madital.dk

#1
Manglende forfattere til nye indlæg
Hej Lone
Jeg har studset over i dag at der på debatforsiden ikke kan ses forfattere til de nye indlæg. De er der når man går ind i trådene, men altså ikke i oversigterne.
3 år18. april 2021 kl. 17:26
#2
Tak! Det er noteret. Jeg ser nærmere på det i morgen.

Vh Lone
3 år18. april 2021 kl. 18:52
#3
Opfølgning: jeg kunne se mit navn på dette indlæg på debatforsiden, men dit indlæg er også uden navn der. At mit navn var der, men dit efterfølgende indlæg ikke var, kan vel have noget at gøre med at jeg startede tråden?
3 år18. april 2021 kl. 20:06
#4
Så er der styr på brugernavnene igen 😊 Tak fordi du var opmærksom på det!

Vh Lone
3 år19. april 2021 kl. 07:54


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });