Cola-afvænning

Du læser en tråd i debat > gode råd


#21
re: Cola-afvænning
Hej med dig :-)

Jeg tror det er smag og behag om man tager en såkaldt "kold tyrker" eller trapper ned.

For mit vedkommende duer nedtrapning i hvert fald ikke. Jeg fortsætter bare efter de 2,5 liter, kan sagtens bilde mig selv ind at det bliver bedre i morgen, men det gør det ikke ;-) Det samme med de gange jeg har forsøgt at nedtrappe slik, smøger og lign.

For mig duer det KUN at droppe det helt og aldeles. Men sådan er vi jo så forskellige :-)

Og til dem der har spurgt om børnene fik cola til fødselsdagen, kan jeg kun svare NEJ - men det var fordi min svigerinde var så praktisk kun at købe andre slags sodavand.....hun kender mig for godt :-)

Vh Karin
14 år13. marts 2010 kl. 14:04
#22
re: Cola-afvænning
Jeg er også til kold tyrker- også når det gælder mad fx.
Jeg har heldigvis holdt mit cola-stop, jubiii..
14 år23. marts 2010 kl. 08:32
#23
re: Cola-afvænning
Jeg har været på suppekurens 9'ene dag, hvilket betyder 9 dage uden cola. OG JEG SAVNER DET! Cola er min kaffe, en dejlig hygge stund, der kvikker op. Glæder mig helt vildt til jeg kan drikke cola igen. Jeg har ikke ligefrem haft trang til det, men savner det alligevel.
14 år23. marts 2010 kl. 09:33



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });